Príjmy za reklamu na mobilných zariadeniach pomohli rastu celkového podnikania firmy Facebook Inc v oblasti reklamy v treťom štvrťroku.
SAN FRANCISCO.
Dôvodom bolo, že si vytvorila veľké rezervy na daň z príjmov. Tržby spoločnosti za júl až september boli v sume 1,26 miliardy dolárov, čiže mierne vyššie, ako očakávali analytici oslovení v prieskume agentúry Reuters, ktorí odhadovali, že budú v objeme 1,23 miliardy dolárov.
Tržby spoločnosti za reklamu na mobilných zariadeniach však v treťom štvrťroku niekoľkonásobne vzrástli. To pomohlo ubezpečiť investorov, že sociálna sieť začína zisťovať ako zarobiť peniaze na používateľoch smartfónov a tabletov.
Tržby firmy za reklamu na mobilných zariadeniach v treťom kvartáli boli na úrovni zhruba 150 miliónov dolárov. V druhom štvrťroku podľa odhadov boli v sume 40 až 50 miliónov dolárov a v prvom kvartáli firma v tomto segmente nemala takmer nijaké príjmy.
Príjmy za reklamu na mobilných zariadeniach pomohli rastu celkového podnikania firmy Facebook Inc v oblasti reklamy v treťom štvrťroku. Tržby spoločnnosti za reklamu stúpli o 36 % na 1,09 miliardy dolárov. Tempo rastu týchto tržieb sa tak zrýchlilo, keďže v druhom štvrťroku posilnili o 28 %.