Zmestím sa tam? Nezmestím? Zaparkovať v meste je niekedy umenie hodné majstra. S asistentom od Volkswagenu zaparkujete i tam, kde sa to zdá byť nemožné.
To, na čo nás médiá niekoľko rokov starostlivo pripravovali, sa nezadržateľne blíži - v piatok tu máme koniec sveta. Podľa britského pivovaru je najvyšší čas spláchnuť svoje hriechy.
V reklame na tureckú televíziu CNBC-e sa krásne spojil svet politiky s televíznou zábavou - v tomto prípade so sitcomom Dva a pol chlapa. Stanici sa tak podarilo originálne odpromovať jej programovú štruktúru postavenú na spravodajstve a amerických seriáloch. Kampaň získala v novembri zlaté ocenenie na medzinárodnej kreatívnej súťaži Epica Awards.
Vedeli ste, že hracia konzola Play Station má už 16 rokov? A že film Toy Story mal premiéru pred 17 rokmi? Život uteká rýchlejšie, ako sa zdá. Podľa španielskej poisťovacej spoločnosti je načase myslieť na dôchodok.
V Rusku vznikol pekný print pre Svetový fond na ochranu prírody. Hlavnú úlohu si v ňom zahral stále viac ohrozený vráskavec - vytvorený z mapy sveta. Kampaň podčiarkuje silný slogan: "Sme v tom spolu"
Internet je plný falošných reklám, obrázkov a konceptov, ktoré nikdy neslúžili propagácii značky. Niektoré sú menej vydarené, iné svojou fantáziou tromfnú i prácu najväčších agentúr. Takou je aj reklama na ukrajinské aerolínie UIA, ktorá vzbudila rozruch nielen medzi blogermi, ale písali o nej aj celoštátne médiá našich východných susedov.
Fúkače lístia nepatria medzi produkty, ktorých reklamy by nás často ohurovali. Preto v záplave neoriginálnych vinšov a lacného gýču veľmi poteší toto milé a jednoduché vianočné prianie.
A na záver ešte jedna s vianočnou tematikou – nikdy neviete, čo vám preletí cez cestu. Aj preto Mercedes vodičov (trochu netradične) vyzýva, aby tieto sviatky jazdili opatrne.
Októbrový výber najzaujímavejších reklám nájdete tu, novembrový tu. Viac nájdete každý deň na stránke Reklamátora. Zdroj: adsoftheworld.com.
Autor: Jaroslav Vígh