ŠTOKHOLM. Švédsky reťazec Hennes & Mauritz (H&M), ktorý je druhou najväčšou odevnou sieťou v Európe a má svoje predajne aj na Slovensku, zaznamenal v júni rast predaja. Informovala o tom agentúra RTTNews.
Podľa predbežných údajov sa celkové tržby H&M, v ktorých sú zahrnuté aj výsledky z predajní otvorených menej ako rok, v lokálnych menách a vrátane dane z pridanej hodnoty v júni zvýšili medziročne o 13 %.
Dôvodom bol väčší počet predajní.
Švédsky reťazec mal totiž na konci júna na celom svete otvorených 2926 obchodov vo viac ako 40 krajinách sveta, vrátane Slovenska. Pre porovnanie, vlani v júni mal H&M na celom svete 2596 predajní.
Tržby v obchodoch H&M, ktoré sú otvorené viac ako rok, minulý mesiac vzrástli o 3 % v porovnaní s júnom 2012.