BRATISLAVA Predaj diaľničných nálepiek v júni 2013 dosiahol celkovú výšku 3,04 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).
V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka tak motoristi minuli za používanie diaľnic o 3,6 % viac. Informoval o tom hovorca NDS Marcel Jánošík.
Celkovo sa v júni predalo 244 529 nálepiek, čo je o 1 779 menej než vlani. Najväčší dopyt bol po desaťdňových nálepkách, ktoré tvorili 74 % z celkového počtu. Na júnových predajoch sa podieľali takmer 50 percentami.
Príjem z predaja všetkých typov diaľničných nálepiek za prvých šesť mesiacov roku 2013 dosiahol podľa údajov NDS 36,46 mil. eur bez DPH.
Oproti prvému polroku 2012 to predstavuje nárast o 4 %. Medziročne sa počet predaných diaľničných nálepiek ku koncu júna takmer nezmenil. Majitelia motorových vozidiel si zadovážili 1,62 mil. kusov, čo bolo o 8 155 (0,5 %) viac než v prvom polroku 2012.