BRATISLAVA. "Na tomto poklese sa viac ako z polovice podpísala pokračujúca regulácia prepojovacích poplatkov a roamingových sadzieb," okomentovala dosiahnuté výsledky hovorkyňa spoločnosti Orange Slovensko Alexandra Piskunová.
V rámci výnosov z mobilných služieb boli najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných nehlasových služieb. Na celkových výnosoch sa podieľali 22 %, medziročne sa zvýšili o 2 %. "Stále významnejšiu časť tvoria výnosy z fixných služieb, ktoré v prvom polroku tvorili takmer 3 % z celkových výnosov a medziročne vzrástli o 26 %," doplnila Piskunová.
Zmluvu na paušál u operátora v prvom polroku podpísalo alebo opätovne predĺžilo 323 tis. zákazníkov. Ku koncu júna evidoval Orange 2,899 mil. aktívnych zákazníkov, z čoho 2,787 mil. tvorili zákazníci mobilných služieb. Počet zákazníkov fixného internetu a digitálnej televízie vzrástol medziročne o 80 % na takmer 112 tisíc.
Do Orangeu si svoje číslo v prvom polroku 2013 prenieslo 21 630 zákazníkov, čo je 3,5 násobne viac, ako v rovnakom období uplynulého roku. Na druhej strane si svoje číslo z Orangeu k inému operátorovi v prvom polroku prenieslo 50 448 zákazníkov.