BRATISLAVA. Zákazníci, ktorí si chceli v deň spustenia Národnej bločkovej lotérie registrovať bloček, no mali e-mailovú schránku na Azete, márne čakali na potvrdzujúci e-mail. Server Tiposu bol zle nastavený a Azet odmietol prijímať jeho e-maily.
Prvý deň
- Tipos spolu zaznamenal 499 128 registrácií bločkov,
- z nich cez web a mobilné aplikácie zaregistrovali 481 149 bločkov,
- cez zberne Tiposu 11 581 bločkov,
- cez sms 4856 bločkov,
- cez pokladnice v sieti Ševt 1542 bločkov.
Zdroj: TASR
Už popoludní došlo k zmene nastavení v Tipose.
„Od trinástej hodiny, keď začali e-maily prichádzať korektne, sme našim používateľom doručili viac ako 80-tisíc správ od Tiposu, z čoho bolo 65-tisíc potvrdení o registrácii bločku,“ povedal pre SME produktový manažér Azetu Antonín Fuchs.
Tipos opravil v mobilnej aplikácii nedostatok, ktorý používatelia na sociálnych sieťach a v hodnotení v obchode s aplikáciami Google Play, najčastejšie kritizovali.
Aplikácie si už dokážu zapamätať prihlasovacie údaje do používateľského profilu.
Ak teda záujemca registruje viac bločkov niekoľkokrát denne, už sa nemusí opätovne prihlasovať. To aplikácia ešte v pondelok nedokázala.
Stále sa nedokáže prakticky vyrovnať s overovaním výherných bločkov. Keď chce zákazník overiť, či vyhral, musí do aplikácie prepísať registračný kód bločku, čo je zhluk písmen a čísel.
Na porovnanie, cez web kontroluje výhru zaregistrovaných bločkov automat.