Firma exhovorkyne Markízy dodala pre Jahnátkovo ministerstvo rozhlasové šoty s motívom „Dať si rybu, nemá chybu“.
Rozhlasový šot
ženský hlas: Už?
mužský hlas: Ešte nie.
detský hlas: Už by si mohol, už sme hladní.
ženský hlas: Moja mama stále hovorila: Dať si rybu, nemá chybu, tak už nieč chyť!
mužský hlas: vzdychá
ženský hlas: To bol určite pstruh, mohla som ho urobiť na masle, len by ste sa oblizovali. A kapor, pripravila by som ho na víne.
žblnkne voda, ženský hlas: Šťuka! Vieš, aká je zdravá!
detský hlas: Mami, a zubáč má veľké zuby?
ženský hlas: Má, synček, ale hlavne veľa vitamínov.
detský hlas: Ocko, hýbe sa ti udica.
mužský hlas: Óóó, mám ju, určite to bude veľký sumec. Žiadne kalórie, určite schudneš.
ženský hlas: Hmm.
BRATISLAVA. Bývalá hovorkyňa Markízy Oľga Dúbravská a zamestnankyňa RTVS dostala od ministerstva pôdohospodárstva Ľubomíra Jahnátka (Smer) takmer 9900 eur.
Jej nezisková organizácia za ne urobila desať hodinových prednášok na základných a stredných školách o tom, aké zdravé sú sladkovodné ryby.
Prednášky na školách však nie sú jediným projektom, ktorý Oľga Dúbravská k téme zdravých rýb urobila.
Má aj firmu Business In, ktorá pre ministerstvo za eurofondy dodala dva minútové rozhlasové šoty s motívom „Dať si rybu, nemá chybu“ za štyritisíc eur. V jednom aj účinkuje.
Kreatívny šéf v agentúre Wiktor Leo Burnett Martin Motáček vraví, že ide o vyhodené peniaze.
„To nie je reklamný šot, to je stroj času! Je leto 1986, mám päť rokov a sme na chate. Dedko má pustenú veselú sobotnú reláciu v rozhlase a diškuruje so susedom. Babka kope v záhrade. A vonku zúri komunizmus. Žiaľ, v niektorých inštitúciách zúri ďalej.“
Rozhlasové spoty, za ktoré dostala firma Oľgy Dúbravskej 4000 eur z eurofondov