INGOLSTADT. Nemeckej automobilke Audi sa darilo aj vo februári, keď opäť dokázala zvýšiť predaj. Vďačí za to nárastu dopytu v Európe, Číne a Brazílii. Informovali o tom agentúry Reuters a DPA.
Odbyt dcérskej spoločnosti Volkswagenu sa vo februári 2014 medziročne zvýšil o 6,8 % na 117.500 vozidiel.
"Audi vo februári pokračovalo v pozitívnom trende zo začiatku roka, a to aj napriek citeľným jednorazovým vplyvom na dôležitých zahraničných trhoch," uviedol šéf predaja automobilky Luca de Meo.
Tempo rastu predaja sa však v porovnaní s januárom spomalilo. Januárový odbyt bol v porovnaní s rovnakým obdobím vlani vyšší o 12 %.
Za prvé dva mesiace tohto roka predaj Audi medziročne vyskočil o 9,3 % na 242.400 vozidiel.