1.ČEZ Slovensko
Možnosť spravovať svoje odberné miesto cez portál ČEZ on-line. Zákazník môže zistiť všetky informácie sledovať faktúry. Taktiež má možnosť zadať akúkoľvek požiadavku na zmenu, napríklad sadzby, výšky zálohovej platby a podobne.
2.SPP
Ponúkajú asistenčné služby, ktoré zahŕňajú napríklad zásah plynára, elektrikára, kúrenára, inštalatéra alebo sklenára v prípade havárie v domácnosti. Tiež zásah zámočníka v prípade zabuchnutých alebo inak zablokovaných dverí. Ale aj opravu spotrebičov ako je chladnička, mraznička, práčka.
Ide o poistenie s nonstop havarijnou službou, ktoré preplatí poistnú udalosť do výšky 150 eur. Prvý rok je služba zadarmo, v druhom roku za poplatok 0,30 eura mesačne.
Zákazníci tiež môžu využívať bezplatné energetické poradenstvo. Ale aj plynoúver, ktorý ponúka financovanie energetickej investície cez partnerov SPP. A tiež Program výhod, ktorý zákazníkovi umožňuje získať zľavy do 38 percent na rôzne značkové tovary a služby pre domácnosť.
3.Magna E. A.
Pri dodržaní stopercentnej platobnej disciplíny poskytujú zľavu vo výške mesačnej fixnej platby za odberné miesto, teda 9,36 eura za rok.
Ponúkajú tiež možnosť zakúpenia a splácania rôznych kúrenárskych a svetelných technológií v rámci platieb za energie. Optimalizujú nastavenia distribučných poplatkov a poskytujú poradenstvo v oblasti energetiky.
4.ZSE Energia
Ponúka asistenčnú službu na odstránenie a úhradu havárií v domácnosti do výšky 150 eur.
Zákazníci môžu využívať vernostné zľavy v ZSE Klube. Za zvýhodnené ceny ponúkajú energetický certifikát, revízie plynových zariadení.
6.VSE
Ponúka program Karta výhod cez vernostný program Sphere card. Súčasťou karty výhod je aj program asistenčných služieb. Ponúkajú poradenstvo cez webstránku www.ZelenaBuducnost.sk.
Ponúka tiež energetické poradenstvo cez vlastných energetických poradcov, napríklad v oblasti osvetlenia, kompenzácie jalových výkonov, dodávky náhradných zdrojov, regulácie štvrťhodinového výkonu, termovízie a správy energetických zariadení.
Zabezpečia aj realizáciu energetického auditu.
7.SSE
Poskytuje vernostný program Šetrime spolu. Zákazníci môžu získať zľavy pri obstaraní okien, úsporných žiariviek, klimatizácie, tepelných čerpadiel a podobne do výšky 35 percent. Zákazníci nájdu na stránke www.setrime-elektrinu.sk rady ako ušetriť.
Môžete si bezplatne požičať merače spotreby a zistiť, koľko stojí prevádzka domácich spotrebičov. Cez aplikáciu na smartfóne, ktorú si zákazníci môžu stiahnuť na stránke www.mojasse.sk, si môžu zákazníci sledovať spotrebu.
Ponúkajú tiež energetické poradenstvo a možnosť vybrať si spôsob komunikácie - osobne, telefonicky, e-mailom či cez klientsku zónu WebSSEervis.
8.Slovakia Energy
Ponúka možnosť riešiť všetky požiadavky cez telefón alebo e-mailom. Zasielajú SMS upozornenie na neuhradenú platbu. Zasielajú faktúry e-mailom.
Ponúkajú tiež možnosť upraviť si výšku zálohových platieb. Ponúkajú aj poradenskú službu.
9.Energie 2
Majú pripravenú dlhodobú súťaž pre zákazníkov s rôznymi benefitmi. Plus pripravujú ďalší bonusový projekt. Radia tiež zákazníkom s energetickou bilanciou.
Ponúkajú poradenstvo na ušetrenie energií, ktoré je dostupné na webovej stránke firmy. Na úspory sa zákazníci môžu informovať aj v call centre či e-mailom.