Vlani reklama na JobExpo v médiách nebola. Tento rok veľtrh propagovalo Ústredie práce v televízii aj v denníku, ľudí oproti vlaňajšku pribudlo.
BRATISLAVA. Takmer 80-tisíc eur zaplatilo Ústredie práce za propagáciu dvojdňového veľtrhu práce JobExpo, ktorý sa konal koncom apríla v Nitre.
Väčšina z tejto sumy smerovala do TV Markíza, ktorá odvysielala 90 polminútových šotov.
Vyše 17-tisíc eur dostal denník Pravda, kde vyšlo šesť polstranových inzerátov a jedna špecializovaná štvorstranová príloha.
Boli určené na reklamu
Ústredie tvrdí, že suma na propagáciu veľtrhu bola primeraná. Väčšina peňazí išla z eurofondov na propagáciu.
„Netreba ich minúť, nie je to povinné,” reagovala Jana Lukáčová z Ústredia práce na otázku, či veľtrh takto propagovali len preto, že bolo treba tieto peniaze použiť.
Vysvetlila, že chceli za krátky čas pred veľtrhom zasiahnuť širokú skupinu ľudí s rôznym vzdelaním, vekom aj bydliskom.
Na veľtrh prišlo 37-tisíc ľudí. To je o takmer desaťtisíc návštevníkov viac ako vlani, keď sa reklama naň nerobila.
V marci organizoval veľtrh práce aj portál Profesia.sk, navštívilo ho 20-tisíc ľudí. „Hodnota mediálnej kam〜pane nebola ani polovičná,“ povedala Marcela Glevická zo spoločnosti Profesia.sk.