BANSKÁ BYSTRICA. Slovenská pošta smeruje na trh virtuálnych mobilných operátorov. Vedenie ukončilo prvú fázu rokovaní a momentálne analyzuje ponuky klasických veľkých mobilných operátorov.
Pre akciovú spoločnosť, ktorú vlastní štát, je to jedna z oblastí, ktorou chce rozšíriť portfólio poskytovaných služieb.
Generálny riaditeľ Slovenskej pošty Tomáš Drucker predpokladá, že rozhodnutie by malo padnúť do konca mája.
Najmenej stotisíc čísel
Virtuálny mobilný operátor nevlastní sieť, ale pod svojím menom nakupuje „minúty“ od štandardných mobilných operátorov a predáva ich zákazníkom.
Na Slovensku takto fungujú napríklad Tesco mobile a FunFón. Virtuálni operátori sa presadzujú najmä cenami. Klasickí operátori sa týmto spôsobom snažia vyplniť medzery na trhu a osloviť konkrétnu cieľovú skupinu.