BRATISLAVA. Nová Hypernova – to je Terno. S týmto sloganom oslovuje zákazníkov na webe obchodný reťazec Hypernova, ktorý pre niekoľkými mesiacmi zmenil majiteľa.
Spotrebiteľov pomaly pripravuje na to, že Hypernova nielen ako značka, ale aj ako obchodný koncept, časom zo Slovenska zmizne. Vytratí sa z nášho maloobchodného trhu podobne, ako z neho v druhej polovici mája zmizla značka Albert, pod ktorou fungovali štyri bratislavské predajne.
Tri z nich sa zmenili na obchody Terno. Z najmenšej predajne Albert v obytnom komplexe Tri veže sa stala Moja Samoška.
Približujú sa farbami
Približovanie sa vizuálu Hypernovy k obchodom Terno je už viditeľné z aktuálneho letáku Hypernovy.
Hoci na jeho titulnej strane ešte dominujú modro-žlté farby, akciové cenovky výrobkov sú už v červeno-bielej farbe, ktorá je typická pre letáky, logá aj predajne Terno Group.
Letáky predajní Terno a Hypernova síce sú zatiaľ odlišné, ale rovnaký vizuál už má na nich aj zoznam predajní. Na letákoch oboch reťazcov sú predajne vymenované bielym písmom na zelenom podklade, orámované sú oranžovou linkou.