SME

Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

SkryťVypnúť reklamu

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  3. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  6. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  7. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  3. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  4. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  5. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  6. LESY SR otvorili novú predajňu Lesníckych pochúťok
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  8. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 14 170
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 9 789
  3. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 7 560
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 4 882
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 4 186
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 3 749
  7. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 3 045
  8. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 735
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Minister financií Ladislav Kamenický (Smer) a vpravo poslanec parlamentu SR Marián Viskupič (SaS).

Predpokladá, že slovenská ekonomika v tomto roku porastie o 0,8 percenta.


TASR 4
Montáž hodiniek Prim v roku 1965.

Prežitie značky skomplikovala privatizácia.


2
Ilustračné foto.

Všetkým hráčom z top desiatky vlani rástli tržby.


1
Ministerka hospodárstva Denisa Saková.

Systém má odbremeniť ľudí od zdĺhavých žiadostí a návštevy úradov.


TASR 8
  1. Marián Viskupič: Rozpočet 2026: Podvod roka, nie zákon roka
  2. INESS: Zdravotná starostlivosť v USA: Mýtus voľného trhu
  3. Juraj Jevin: Kde je minister financií?
  4. Teodor Dlužanský: Ako Fico suverénne konsoliduje?
  5. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú.
  6. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  7. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  8. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  1. Anna Brawne: Pán riaditeľ SIS, klamete alebo máte problémy s pamäťou? 14 397
  2. Rado Surovka: Prečo Fico vyhrá voľby v r.2027. 11 710
  3. Ján Valchár: Čo to, čo to? Žeby ďalšia rafinéria? 6 715
  4. Veronika Michalčíková: S KST na neprístupných miestach Belianskych Tatier. Sú to celkom fajn ľudia 5 965
  5. Angelika Herčková: V sociálnych službách nás majú za handry nielen vládni predstavitelia, ale aj rodinní príbuzní? 5 422
  6. Ján Valchár: Palivová kríza v Rusku bujnie 5 419
  7. Juraj Sališ: Klasický dôchodcovský systém nie je nič iné ako šikovný podvod. 4 693
  8. Ján Valchár: Základný stavebný kameň každej ideológie: STRACH 4 455
  1. Radko Mačuha: Herné automaty do každej tradičnej rodiny.
  2. Radko Mačuha: Desať prikázaní Glücka.
  3. Marcel Rebro: Týždeň ticha uprostred vojny
  4. Roman Kebísek: Timravinu novelu Hrdinovia uhorské úrady scenzurovali. Rukopis je nezvestný
  5. Věra Tepličková: Aj ja som za bundy alebo Ako Glück riešil, riešil, až vyriešil kriminalitu
  6. Radko Mačuha: Skúsme pochopiť Slovensko.
  7. Dušan Koniar: Ak je Únia v prdeli, kto je tá šťastná mrľa z nej trčiaca?
  8. Marcel Rebro: Pošli Vianoce deťom do ostreľovaného mesta
SkryťZatvoriť reklamu