Prípravu premiérového vydania trojjazyčného časopisu nesprevádzali podľa slov generálneho riaditeľa aeroliniek Christiana Mandla žiadne komplikácie. Časopis by mal podľa neho ponúknuť zahraničným pasažierom informácie o turistických a iných možnostiach na Slovensku a takisto bude informovať o zahraničných cieľových destináciách spoločnosti. "Myslím si, že časopis bude pomôckou turistického ruchu na Slovensku," skonštatoval.
Sky blue, ktorý bude vychádzať 4-krát ročne v náklade 20 000 výtlačkov, pokrstili zástupcovia troch cestovných kancelárií. Redakcia prvého magazínu tohto typu na Slovensku má dvoch externých redaktorov, pracujú tu zamestnanci spoločnosti a spolupracujú s ňou tiež etablovaní novinári.
Okrem turistických informácií sa časopis bude zaoberať napríklad i témou úspešných Slovákov v zahraničí. Hneď v prvom čísle sa cestujúci majú možnosť dočítať o zakladateľovi pop-artu Andym Warholovi.