Štokholm 11.marca (TASR) - Švédsky výrobca značkovej konfekcie Hennes and Mauritz AB (H&M) otvorí na jeseň tohto roka obchodný dom v Taliansku a v priebehu 2 rokov vstúpi aj na maďarský a slovenský trh.
Taliansky obchodný dom s plochou 1 600 štvorcových metrov otvoria v septembri v centre Milána. Počet krajín, v ktorých má maloobchodný predajca odevov zastúpenie, sa tak zvýši na 18. Spoločnosť H&M zhruba 90 % svojich tržieb vyprodukuje práve predajom mimo územia Švédska.
Najbližšie otvorenie obchodného domu sa uskutoční na budúci týždeň v Prahe. Ďalším cieľom v Európe bude Maďarsko alebo Slovensko, ako však dodal riaditeľ investičného oddelenia Carl-Henrich Enhoerning, výber dobrej lokality a ďalšie prípravy môžu trvať aj dva roky.