SME

Ruské pivovary v 1. polroku investovali do reklamy 140 miliónov USD

Moskva 29.júla (TASR) - Čiastku 140 miliónov USD vynaložili za prvých 6 mesiacov tohto roka na svoju reklamu ruské pivovary. Lídrom reklamy na pivo ...

Moskva 29.júla (TASR) - Čiastku 140 miliónov USD vynaložili za prvých 6 mesiacov tohto roka na svoju reklamu ruské pivovary. Lídrom reklamy na pivo sa stal pivovar Klinskoje s 23 miliónmi USD, nasledovaný výrobcami piva značiek Bočkariov, Krasnyj Vostok a Tinkoff.

Najväčšia pivovarnícka spoločnosť na ruskom trhu petrohradský koncern Baltika, ktorý vyrába značky Baltika, Medovoje, Asenaľnoje a Tuľskoje pivo a ovláda 21,3 % trhu, skončil podľa investičnej spoločnosti United Financial Group a Gallup AdFact v 1. polroku z hľadiska výdavkov na reklamu s 5,5 milióna USD až na 9. mieste.

SkryťVypnúť reklamu

Práve podcenením reklamy zo strany Baltiky a dravou kampaňou ostatných značiek vysvetľuje ruský ekonomický denník Vedomosti pokles podielu piva Baltika na ruskom trhu medziročne zo 14,1 % na 11,9 % v 1. polroku 2001. Za posledných 5 rokov sa výroba piva Baltika v Petrohrade zvyšovala medziročne vždy o 30 %.

Podľa šéfa marketingu spoločnosti Baltika Dmitrija Kozlova sa produkcia piva Baltika za 6 mesiacov tohto roka zvýšila medziročne o 21 %. Cieľom celého koncernu je podľa D. Kozlova zvýšenie podielu na trhu z 21 na 30 %.

Hala petrohradského pivovaru Baltika dominovala minulý týždeň na 3. ročníku slávností piva v ruskom hlavnom meste. Spoločnosť predstavila svoju novinku, takzvané nefiltrované kvasinkové pivo "Baltika číslo 8". Na festivale piva Bratina 2001 sa v Olympijskom komplexe Lužniki v Moskve zúčastnilo 26 ruských pivovarov.

SkryťVypnúť reklamu

(1 USD = 48,863 SKK)

* (spravodajca TASR Bohdan Kopčák) gl

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 999
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 506
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 009
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 585
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 939
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 168
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 880
  8. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 471
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Na Taiwane sídli najväčší výrobca čipov na svete.


TASR
Ilustračná fotografia.

Rast ovplyvnili obavy zo širšieho konfliktu na Blízkom východe.


TASR
Nippon Steel.

Akvizíciu zabrzdil bývalý prezident Biden.


SITA
Výroba horčice je tradične spojená s Liptovským Mikulášom.

Značka Snico vznikla až po Nežnej revolúcii v 90. rokoch.


4
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Dušan Koniar: Pokojne sa vzdám trinásteho dôchodku, ak 36 815
  2. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 21 692
  3. Ivan Čáni: Ak rozbijem okno na Súmračnej, budem pre súdruha Blahu tiež „hrdý Slovák a hrdina“? 17 349
  4. Ivan Čáni: Blaha a mladý Kaliňák rýpu do Volkswagenu. 13 323
  5. Jozef Varga: Dokedy budú dôchodcov kupovať za 13.dôchodok ? ... aj naši mladí sa k tomu vyjadrite, vy ste naša budúcnosť. 12 425
  6. Post Bellum SK: „Nech mi netvrdia, že prebudujú svet, tí, čo rozvrátili všetko, čo sa dalo,“ nestihol zaspievať Ivan Hoffman 11 318
  7. Ján Lopušek: List štyrom predsedom: Michal, Milan, Braňo a Jaro 9 664
  8. Věra Tepličková: Kňazi pri pôrode? 9 173
  1. Marian Nanias: Jadrová energia EÚ - konečne zdravý rozum na obzore.
  2. Marian Nanias: Izrael-Irán-Dnes. Kde a Prečo....
  3. Marcel Rebro: Narodil sa v Gruzínsku, položil život za Ukrajinu
  4. Radko Mačuha: Blahova lampáreň.
  5. Věra Tepličková: Utečú, zamrznú alebo zaútočia?
  6. Marcel Rebro: Taxík do zóny smrti
  7. Radko Mačuha: Alojz Hlina má niečo čo Fico nikdy nebude mať.
  8. Post Bellum SK: „Nech mi netvrdia, že prebudujú svet, tí, čo rozvrátili všetko, čo sa dalo,“ nestihol zaspievať Ivan Hoffman
SkryťZatvoriť reklamu