nalytici očakávali kvartálny zisk vo výške 336,6 mld. KRW. Výsledok negatívne ovplyvnili vysoké výdavky na výskum a vývoj nových populárnych elegantných modelov, ktorými výrobca nahradil staršiu a lacnejšiu produkciu. Kvartálne tržby stúpli na 6,09 bil. KRW z 5,69 bil. KRW pred rokom.
Hyundai plánuje dosiahnuť ešte v priebehu roka nárast ziskovosti vďaka výrazným tržbám z predaja nových modelov a to najmä v USA, kde sa jej darí lepšie ako japonským konkurentom. Výdavky na výskum a vývoj za prvý štvrťrok boli vo výške 58,5 mld. KRW, zatiaľ čo pred rokom to bolo len 9,7 mld. KRW. Na porovnanie Kia Motors Corp, pridružená spoločnosť Hyundai, zaznamenala viac ako 40-percentný nárast zisku vďaka vysokému predaju drahších rekreačných vozidiel a predpovedá priaznivé ročné výsledky. Hyundai plánuje v tomto roku zvýšiť objem predaja áut na 1,82 mil. kusov z minuloročných 1,72 mil. kusov najmä vďaka vývozu na americký trh. Taktiež očakáva nárast ročného prevádzkového zisku o 44 % na 2,3 bil. KRW a plánuje zvýšiť investície o 73,3 % na 2,6 bil. KRW. Negatívnymi faktormi sú nízky dopyt na domácom trhu a taktiež silná juhokórejská mena, ktoré oslabuje export výrobcu.
(100 KRW = 3,064 SKK)