Automobilový závod Jaguar Land Rover neďaleko Nitry spustil rozsiahlu náborovú kampaň. Chce nájsť tisíc nových ľudí.
Bol historicky fail stavat Jaguar pri NR
a lakat ludi z vychodu, ked to mohli postavit rovno na vychode a s ludmi by mali podstatne mensi problem. Alebo si myslia, ze kazdy tuzi dochadzat na tyzdnovky za tie prachy?Jednoduché
hotové výrobky sa budú voziť na západ. Priviezť raz týždenne 1000 ľudí z východu = 30 autobusov Produkcia má byť 150 000 áut/rok - 3000 áut/týždeň = z východu by museli odviezť 400 kamiónov a iných 400 kamiónov by muselo viezť komponenty na výrobu na východ. Mýto, nafta, odpisy, čas vodičov - úspora z umiestnenia výroby v Nitre oproti Košiciam je len na preprave materiálu a hotovej výroby 20-30 miliónov EUR/rokZabudni
ze na vychode budu kvalifikovani ludia robit v automobilke za 600 brutto! V Kosiciach nevedia zohnat vodicov autobusov, vodici kamionov su taktiez zhanani a pri tychto profesiach netreba kvalifikaciu, leb vodicak a psychotesty. Na mzdovych nakladoch by na vychode neusetrili nic.1000 - 1400 aut/den
vyrabaju automobilky a toto bude urcite aj ciel JLR. Od roku 2019 pride aj druhy model. S tymi dodavkami tam a odvozom spat mas pravduPozri sa
kde su v strednej europe takmer vsetci najvyznamnejsi subdodavatelia. A to je len jeden faktor - aj ked takmer najdolezitejsisúhlasím s tebou
a tiež si myslím, že tá hystéria okolo nízkych platov bude utíchať. Ľudia všade na svete musia zvážiť svoje priority a tiež to, že v každej krajine budú tí "bohatší a tí chudobnejší". Divili by ste sa aké platy majú skutoční (nie tí čo ich vymysleli novinári) Gréci, Španieli, Portugalci ale ich kvalita života je inde, lebo majú iné priority.Tak, tak
vid posledny diel Cestou necestou...Nadpis mal byt:
Riaditel Jaguaru zufa kde najde robotnikov.USD | 1.108 |
AUD | 1.791 |
CZK | 25.110 |
JPY | 161.280 |
CAD | 1.561 |
GBP | 0.858 |
HUF | 406.750 |
PLN | 4.254 |
CHF | 0.930 |
SEK | 11.019 |