Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Šéfka Pelikána: Desaťeurová letenka lietadlo nezaplatí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

nemala by byt reklama oznacena

Pani Ondrejkova si robi strasne extremne promo pre Pelikan. A tvrdi, ze si priplacame za kvalitu. No namietal by som, ze oni ked kupuju letenku nevedia absolutne ovplyvnit co nam v konecnom dosledku letecka spolocnost poskytuje za sluzbu. Maximalne nam tak Pelikan ponuka portal v rodnom jazyku a moznost reklamacie podla slovenskeho zakonnika.
 

mala by byt

oznacena, ale to je v mediach normalne, aspon sa vsetci tvaria ze je to normalne.
Zaujimalo by ma kolko sa plati za takyto rozhovor.
 

iba závisť

Nechápem čo chceš tým príspevkom povedať. Ja si rada prečítam o úspešnej slovenskej firme, ako to robia a aké majú plány. Slováci musia menej závidieť a viac podpporovať úspešné slovenské firmy.

CK Pelikán držím palce, už som ich služby využila a bola som spokojná. Samozrejme si nechávam posielať newslettre:-)
 

nechapes lebo na to nemas kapacity

:)
ide o to, ze noviny mi tu podsuvaju ocividnu reklamu ako nejaky clanok. Je to nevyvazene nicim. Nikde ten dotycny "novinar" nespravil ani pol maku novinarskej prace. Ked si Pani Ondrejkova hadze tvrdenia o pridanej hodnote, alebo o nerentabilite Rainair modelu (ktory si btw kupuje za 10eurove letenky nove lietadlo kazdy tyzden) tak mala nasledovat nejaka reakcia zo strany "novinarky" nie davat priestor na reklamu uspesnej slovenskej firme. Za to si predplatne nekupujem.
 

 

No a čo? Reklama nereklama, ak chcem prečítam, ak nie, nečítam.

Noviny kadečo podsúvajú, je len na jednotlivcovi ako si to strávi.
 

ano

ale ma to byt oznacene ako platena reklama.
To je tak tazke pochopit?
 

 

Viete preukázať, že je to platený reklama?
 

a viete preukazat

ze nie je?
:)
 

Ak ide o platenú reklamu,

tak zo slušnosti by to malo byť uvedené. Síce nie je to obvyklé, ale redakcie vyhadzujú novinárov (v rámci autocenzúry a falošnej loajálnosti sú ticho) za skrytú reklamu, pričom redaktor si necháva všimné pre seba. A aj v tv programoch a filmoch sa objavuje skrytá, či podprahová reklama. A tiež je o tejto reklame, i keď len “drobným písmom” info.

Ale pripájam sa k predrečníkom. Rád si prečítam o úspešnej firme, hoc aj akoby reklamný rozhovor. Len ten rozhovor musí mať istú hĺbku a nie ako hovorí Strapatý - urobený motorovou pilou :)

Brutálna reklama ma nezaujíma. Ale niekde si musím prečítať, že Fedex skasíroval od Barily 40 mil. €. A takýto článok je reklama? A aký je rozdiel urobiť rozhovor s Kmotríkom (je to lump) alebo so Šporarom v tričku s Grafobalom?

Slušné médium by nemalo robiť klamlivú reklamu. To sa blíži šmejdom. Ale kritika tohto rozhovoru nie je na mieste.
 

 

Áno je to ťažké pochopiť, pretože rozhovory s riaditeľmi, majiteľmi, manažérmi firiem sú bežné. A ani v článku necítiť nejaký nátlak na spotrebiteľa.
Netreba byť zas tak precitlivelý.
 

 

Áno, ale my, "normálni", si neželáme podsúvať!, ale vyváženú novinárčinu. Ak už platíme...
 

 

A platis?
 

 

Samozrejme, že platím, ináč by som to nepísal.
 

Jakubox

Ty vlastne chceš, aby sa o firmách písalo iba vtedy, ak niečo pokašlú. Ale ja nevidím dôvod, prečo by v novinách nemali byť rozhovory s úspešnými ľuďmi, ktorí ma môžu inšpirovať. A ten článok je vcelku zaujímavý. A tiež je napríklad faktom, že na pelikáne si kúpiš letenku jednoduchšie ako na stránka Rayanairu, kde ti neustále niečo vnucujú a nie a nie sa dopracovať k zaplateniu.
Takže pre mňa ok. A ak by som mal pocit, že je to čisté PR, vždy je možnosť nedočítať....
Pekný deň a pekné Vianoce prajem.:)
 

demagogia nasa kazdodenna

Ja son vyssie spomenul, ze by som si od clanku prial aby trosku rozsiril promo monolog o fakty. napriklad otazky k fungovaniu firmy a otazky k biznisu nejaky insight, knowhow. A to by son cakal od novinarky, ze sa bude pytat a nie nahravat na Esa.
 

 

No teraz som sa poriadne rozčúlil.. Lebo Ty si z poslednej chalúpky, a iné než Pelikán nepoznáš, to neznamená, že z ďalších x tisíc musia robiť volov! Každé slovo "pani z Pelikánu" má v takomto článku vážnu váhu - voči konkurencii, aj voči menej znalým čitateľom cestovateľom. Zaujímavý-nezaujímavý: má byť označený ako reklama!!! A - nedočítať? Ak p l a t í m za obsah, želám si čítať, ale seriónu žurnalistiku. Pár puberťákov z Bosny či Čiernej hory výrazne ovplyvnilo voľby v USA, lebo zistili, že amaeričania klikajú na fake news, tak v záujme reklamy začali zverejňovať fake správy v usa.. TOTO si v platenom médiu neželáme, viacerí.. To by mohli urobiť rozhovor so mnou, a ja by som v ňom mohol tárať, čo ma len napadne... Pelikán je dnes možno "niečo", bez úplatkov pre vládu a ministerstvá a letenky 1.triedou za x tisíc eur do Bruselu by nebol nič. Aj tento článok je NIČ, len hmota pre mozgy ako si Ty. Nech urobia rozhovor s 10 takými agentúrami v SR, potom dám klobúk dole.
 

Ja som sa z Tvojho príspevku nerozčúlil

Len mi je smutno. Môžeš mať tisíc krát pravdu, ale toľko agresivity voči inému názoru...
Sorry, takéto príspevky nepotrebujem čítať, takže si Ťa dávam na black list.
Maj sa pekne a v Novom roku prajem ubrať v agresivite.;)
 

 

Hellou, uznávam Tvoju výčitku a beriem si ju k srdcu. Človek v určitej emócii reaguje niekedy neprimerane. Čítali sme, ako si Glváč vybavoval novinové promo.. takto to u nás chodí. Po zlých skúsenostiach s Pelikánom v minulosti, mám ťažké srdce, ak novinár robí promo na otvorenej scéne. Ale - akceptujem výčitku.
 

 

Mohol by si mi ukazat vzorovy booking letenky z Bratislavy ci Kosic do Bruselu 1. triedou? Strasne rad by som take cosi videl.
 

hmm

myslis uspesne obchoduju so statom - a vyhodne pre pelikan...?
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie z ekonomiky