V Amerike keby napisali, ze letecke spolocnosti prudko padaju, tak maju tie spolocnosti krach isty, pretoze 40% Americanov by z nadpisu usudilo, ze im prudko padaju lietadla.
Podobne ako prestali pit pivo Corona, lebo sa buja, ze dostanu virus :)
niečoho veľkého som si dal flightradar24, ale vidím tam len obrovský počet žltých lietadielok, takže to nebude také dramatické, ako bolo napísané v nadpise.
Najblizsie 2 tyzdne vacsinou ziadna spolocnost rusit nebude, pretoze by musela platit 250 € odskodne / osobu. Preto rusia lety az 2+ tyzdne dopredu, vacsinou prave preventivne, v ocakavani ze sa situacia este zhorsi a potom by museli platit odskodne ak by to museli zrusit neskor.
vidis, mne wizz zrusil let do Eilatu 14.3. a prebukovali ma do Tel Avivu, co samozrejme nechcem. Zobral som spat kredit za letenku +20% ale skusim aj ten claim, ze to moze byt az 450euro, uvidime, nic za to nedam.
Zruseny let, ktory mal mat odlet o par dni (s odletom v buducnosti) flightradar24 dopredu neukazuje a ukazuje iba aktualne prebiehajuce lety. Letecki prepravcovia hlavne rusia lety v buducnosti a upravuju letove poriadky pre buducnost.
O’Leary dlhodobo vykazuje obrovske zisky, takze kludne ak by Ryanair zrusil vsetky lety, tak sa mu nic nestane. Ale to je stary drzgros, tak takmu treba. V Dubline nikdy v zivote nedal casnikom tip. Raz prezral s kamosmi v restauracii vyse €2000 a nenechal ani Euro.
je to zvykom?:-) Bol som kedysi na pracovnom obede s chlapíkom, ktorého majetok sa vtedy odhadoval na cca 30 mega, správal sa k čašníkom ako prasa a pri platení hodil čašníkovi 20 centov kdesi pod nohy. Obchod sme nakoniec neuzavreli, podobne ako v reštike sa správal aj v biznise.
Na čo si čašníci zvykli je ich problém. Otázka je, či dávaš sprepitné letuške pri odchode z lietadla za to, že ťa celú cestu obskakovala a musela sa na teba usmievať. Nevidím rozdiel v je práci a práci čašníka.
Ty si zrejme drzgros s lakomec co si hlada vyhovorky aby nemusel dat tringelt. Za takych ludi sa vacsina hanbi. Proste nevychovanec, co nevie co sa patri. Nemal by si chodit stravovat sa do restauracii lakomec.
Predstav si ze ked si v Ryanairi objednam jedlo necham stewardke nejake to euro. Je to uplne normalne. Bola to velmi draha restauracia v centre Dublinu(Saddlers Room) a boli styria. Je uplne bezne ze nam hostia nechavaju tip tak ako sa to patri a ako to vacsina hosti robi. Pri 2000 ucte to malo byt aspon smiesnych €100. S Tebou musi byt poriadna hanba ist do podniku ked nenechavas tip. Taki ludia su mi odporni. Stavin sa ze ani frajerku nemas. Kto by chcel takeho lakomca.
Aj keď môj účet v reštaurácii nebýva 2000€ Ak u mňa zákazník nechá 2000€, tak sa k nemu chovám veľmi slušne.
Odporní sú mi čašníci, čo si tip vynucujú. Nechávam, ak som spokojný, Ak som nespokojný, tak tam viac nevkročím a názor čašníka je mi ukradnutý. K čašníkom sa správam slušne a to isté očakávam od nich.
Ryan nelietam a ani ma to tam neláka. Na frajerky som už trocha starý.
Ryanair i Lufthansa pruko padajú
Podobne ako prestali pit pivo Corona, lebo sa buja, ze dostanu virus :)
jj, jednak clickbait
uz aj ja
nastastie iba klesaju ich akcie.