Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Letenkový gigant Kiwi: Čakáme bankroty aeroliniek (rozhovor) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Kiwi
- šikovná firma so šikovnými ľuďmi aj zo Slovenska. Klobúk dole - čo chlapci dosiahli. Chalaň má pravdu, tak do mesiaca bude po epidémii. A budeme sa vracať k normálu. Samozrejme, bude to zo začiatku trocha pomalšie, ale neskôr sa to rozbehne. PreSlovensko a strednú Európe je najdôležitejšie to, ako sa to vyvíja v Nemecku - keďžme sa stali ich koĺoniou. A zdá sa, že Nemci to majú a budú mať kontrolou. A pokiaľ bude Nemecko v pohode ak budeme aj my.
1543751
<< < 1 2 3

 

Coze? Do mesiace bude po epidemie, Nechcel si pisat ze tak do roka.
 

aktualny stav

podla mna nesleduje aktualny stav. do mesiaca to bolo v pripade peleho. teraz ked to vedie matelko davam epidemii max dva tyzdne
 

 

Prepni niekedy aj na cesku TV.
Ich minister vcera predvidal, ze mozno dostanu pndemiu pod kontrolu, ale hranice pre medzistatnu osobnu dopravu zostanu zavrete rok az dva.
 

super

super, dik za info. aspon sa nebudu cehuni vsade motat
 

O tom

Česi nerozhodujú. O tom aká a bude preprava a pod. rohodne situácia v Nemecku.
 

nerozumiem

dostal som info o ceskej TV kde minister predvidal ze pre medzistatnu osobnu dorpavu zostanu zaverete hranice rok az dva. kto rozhoduje o zatvoreni? asi cesi. tak nech zostanu ich hranice zavrete, aspon sa nebudu flakat po svete.
 

 

To sa ale moze stat aj u nas, ze nejakemu magorovi prepne v palici a zavrie nam hranice. Tak by som sa im moc nevysmieval.
 

 

Tak ale Slovaci spravidla nelietaju do Ceska.

SK hranice su pre Slovakov otvorene. To iste rakuske. Cize ide len o to aby sa dalo zmysluplne dostat do cielovej destinacie a aby to tam ako-tak slapalo. To nastane ovela skor ako o rok, mimo stredoeuropskeho priestoru s mentalitou diktatury nebudu obcania dlho tolerovat nejake drakonicke opatrenia.

By the way, Slovak moze stale bez problemov cestovat napr. do Svedska, Holandska, ci Britanie. V tejto sekunde sa mozes zdvihnut a ist cez VIE, len teda v cieli nebudes mat co robit. Mozno okrem Svedska, to sa este drzi celkom dobre.
 

 

Podla Smatanu v juni 2,5 mil obyvatelov nakazenych... kto je vacsi odbornik z vas dvoch?
 
Hodnoť

Letenky uz nikdy nebudu tak lacne ako

boli doteraz. V prvotnej fazi asi ano, ale celkovo ubudne letov, bude sa lietat menej a trh sa preriedi. Ti co preziju budu musiet splacat poziky od bank a od statov, ktore asi nejakych svojich narodnych dopravcov zachrania.
 

 

Nechapem, aky ma vyznam zachranovat nejake letecke spolocnosti. Vsak ak krachnu, tak sa najde niekto iny, kto to za zlomok ceny kupi a moze pokracovat bez dlhov.
 

 

Aby si znizil dopad svetovej hospodarskej krizy.
Bez zasahu statov dvoj a viac mesacne karanteny, plus bohvie ake dlhe obmedzenia cestovania, a nasledneho nizkeho dopytu po nezakladnych produktoch a sluzbach by svet siel do takej krizy aka tu este nebola. A aj so zasahmi to nebude zabava.
Aerolinky su prve ktore toto masivne zasiahlo, a budu aj posledne ktore sa z toho dostanu.
Budu sa zachranovat nielen oni, ale asi plosne vsetky firmy ktore budu mat problemy.
 

Velke staty ako nemecko a francuzko

alebo UK maju aj preto silne podniky pretoze v tazkych dobach ich jednoducho podrzal stat, bud cez dotacie, alebo cez statne zakazky. O USA to plati rovnako. Preto je boeing tak kde je pretoze ho drzia pri zivote statne zakazky alebo bankove garancie. Tieto velke ekonomiky si budu svoje podniky aj letecke spolocnosti sanovat za kazdu cenu. Svojich narodnych prepravcov si skrachovat nenechaju. Pochybyjem ze by Madarska vlada dokazal napriklad dlhodobo drzat Wizz air....

To je realita, ziaden volny trh neplati. Silnejsi hrac je ten za ktorym stoji vlada a vladne peniaze. Casto mensie firmy len vyplnaju dieru na trhu a potom ich aj tak zozerie ten silnejsi.
 

<< < 1 2 3

Najčítanejšie z ekonomiky