Kedysi boli slovenské firmy zamerané na výrobu a predaj. Časom si však uvedomili, že ak sa chcú predať, musia mať marketing. Teraz im došlo, že nestačí len podpora. Firma potrebuje niečo navyše. A to niečo je jej vlastná tvár.
Americká reštauračná sieť Hooters, charakteristická húkajúcou sovou, by mala v najbližších rokoch vytvoriť pobočku aj na Slovensku. Koncept vznikol počas sviatku bláznov, keď si partia mužov povedala, že McDonald’s treba zlepšiť. Najlepšie o veľké výstrihy, krátke šortky a tangá bez výrazných čipiek, ktoré sú zahrnuté v pravidlách obliekania čašníčok týchto reštaurácií.
Pôvodný žart sa o päť mesiacov neskôr stal skutočnosťou. Podnosy plné hamburgerov a primerane drahých kuracích krídeliek Buffalo, športové prenosy, sporo odetá obsluha, ktorú sledujete možno viac ako samotný zápas a interiér zariadený v štýle päťdesiatych a šesťdesiatych rokov. Celkom odvážny koncept.