Utorok, 30. november, 2021 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Sexappeal predáva

Reklamy s nádychom erotiky sú marketingovou stratégiou, ktorá nestarne

Jednou z najúspešnejších značiek, ktorá postavila svoju marketingovú stratégiu na odhalených telách v provokatívnych pózach, je rovnomenná značka amerického módneho návrhára Calvina Kleina. V roku 1982 sa na jednom z mrakodrapov objavil svalnatý muž v priliehavej spodnej bielizni a spustil vlnu erotikou nabitých reklamných sérií.

Návrhár sa neraz stal stredobodom pozornosti vďaka svojim kontroverzným reklamám. V roku 1995 sa na sériu reklám, ktoré zobrazovali dospievajúce dievča v erotickej póze, upriamil protipornografický advokát. Podľa portálu Luxur.sk stiahol Calvin Klein reklamy až po dohovore Billa Clintona.

SkryťVypnúť reklamu

Luc Dupont, profesor na katedre komunikácie na Ottawskej univerzite, v jednej zo svojich kníh o reklame odhaľuje úspech správne volenej kampane. V kultúre uctievania ľudského tela môžu byť prípravky ako pivo, šampanské, holiace krémy, parfumy, spodná bielizeň, dezodoranty umiestnené v rámci sexappealu s najoptimistickejšími očakávaniami. Medzi cieľové produkty však patria aj nevinne vyzerajúce zubné pasty či žuvačky.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pomáhajú firmám zarábať viac. Polepšili si aj živnostníci
  2. Chcete vedieť, kto fotí influencerky, celebrity a hviezdy?
  3. BLoKK v Bratislave je pred dokončením, ponúka posledné apartmány
  4. Výhody najväčšej obchodnej siete objavuje aj verejný sektor
  5. Študuj, čo ťa baví na Trenčianskej univerzite!
  6. Spoznajte protizápalové účinky Kypriny úzkolistej spod Tatier
  7. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  8. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom?
  9. inFEEnity posilní Samuel Oriňák
  10. Zaujímavé štúdium, skvelá práca aj plat. Vieš, kam ísť
  1. Tabaková mládež. Čo s ňou?
  2. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  3. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes?
  4. Spoznajte protizápalové účinky Kypriny úzkolistej spod Tatier
  5. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch
  6. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  7. Magnetickej rezonancie sa nemusia obávať ani klaustrofobici
  8. Schodolez pre imobilných - Viete ako sa testuje?
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Recruitment allowance as an employment recruitment instrument
  1. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 29 450
  2. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 14 975
  3. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 11 751
  4. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom? 7 128
  5. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu 5 884
  6. Rekonštruujete? Pozor na romantické predstavy o vykurovaní 3 201
  7. Karnozín – účinná látka s obrovským potenciálom 3 062
  8. Volkswagen predstavuje ďalší elektrický model 2 700
  9. Ako ušetriť náklady v sklade? Máme pre vás 9 tipov 2 036
  10. Ako predísť intímnym problémom? Vyvolať ich môže aj bežná vložka 1 823
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vladimír Lexa.

Vladimíra Lexu zatienili kauzy jeho syna.


15. nov
Vladimír Lexa.

Vladimíra Lexu zatienili kauzy jeho syna.


15. nov
Marketingová a obchodná riaditeľka Kempinski Hotels v Slovinsku a Chorvátsku Alena Spišiaková

Klienti sú ochotní za súkromie priplatiť.


3 h

Automobilka Tesla si pomáha špehovaním zamestnancov vo výpovednej lehote.


3 h

Blogy SME

  1. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  2. Jiří Ščobák: Na změnu zdravotní pojišťovny už zbývá jen pár dní
  3. INEKO: Vďaka biosimilárnym liekom Slovensko ušetrí 32 miliónov eur ročne
  4. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí
  5. Ústav aplikovanej psychológie FSEV UK: Medzipohlavné rozdiely v deľbe práce
  6. Miroslav Pollák: Utečenci a „ekonomickí migranti“
  7. Milan Kuruc: Čomu pomohol odporúčaný homeoffice?
  8. Inštitút strategických politík: Ničivá druhá vlna COVID-19 v Indii môže predznamenať úpadok Módího moci
  1. Radovan Kazda: Poslanec Blaha a jeho fašisti 10 676
  2. Monika Nagyova: Poďte bližšie, staré dievky nehryzú. 8 416
  3. Jozef Sitko: Pani prezidentka, jej priateľ a jej exporadca Leško 7 726
  4. Ján Marton: Prezidentka žije v krajine, ktorej nerozumie a ja nerozumiem jej. 5 242
  5. Věra Tepličková: Ako chutí moc alebo Ak budeme dobrí, dostaneme limetku 4 919
  6. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529? 4 743
  7. Lucia Nicholsonová: Otvorený list ministrovi Krajniakovi 4 455
  8. Tereza Krajčová: Anglický denník: 18. Najväčší strašiak návratu zo zahraničia? Slovenská mentalita 4 163
  1. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529?
  2. Juraj Hipš: Zvýšenie platov učiteľov na hygienické minimum nezvýši kvalitu vzdelávania, tvrdí analytik.
  3. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 3: Viem vyhrať, aj keď mi rozdali horšie karty, ako ostatným
  4. Juraj Hipš: Prorektor UK: Novelu treba stiahnuť a začať na nej pracovať odznova
  5. Karolína Farská: Dokedy bude koalícia fackovacím panákom Sme rodina?
  6. Milota Sidorová: Pokrivené dáta vytláčajú ženy z pozornosti. Takto to môžeme zmeniť
  7. Juraj Hipš: Učiteľ Čapek: Niektorí učitelia sú machri. Od hodín svojho syna som sa skoro nevedel odlepiť
  8. Katarína Pázmányová: Zabúdate? Možno by ste mali navštíviť odborníka
Skryť Zatvoriť reklamu