Jednou z najúspešnejších značiek, ktorá postavila svoju marketingovú stratégiu na odhalených telách v provokatívnych pózach, je rovnomenná značka amerického módneho návrhára Calvina Kleina. V roku 1982 sa na jednom z mrakodrapov objavil svalnatý muž v priliehavej spodnej bielizni a spustil vlnu erotikou nabitých reklamných sérií.
Návrhár sa neraz stal stredobodom pozornosti vďaka svojim kontroverzným reklamám. V roku 1995 sa na sériu reklám, ktoré zobrazovali dospievajúce dievča v erotickej póze, upriamil protipornografický advokát. Podľa portálu Luxur.sk stiahol Calvin Klein reklamy až po dohovore Billa Clintona.
Luc Dupont, profesor na katedre komunikácie na Ottawskej univerzite, v jednej zo svojich kníh o reklame odhaľuje úspech správne volenej kampane. V kultúre uctievania ľudského tela môžu byť prípravky ako pivo, šampanské, holiace krémy, parfumy, spodná bielizeň, dezodoranty umiestnené v rámci sexappealu s najoptimistickejšími očakávaniami. Medzi cieľové produkty však patria aj nevinne vyzerajúce zubné pasty či žuvačky.