Zatiaľ čo Západ bojuje s druhotným trhom lístkov, Slovensko sa snaží, aby ľudia koncert vôbec zaregistrovali. Reklamu je najlepšie dávkovať postupne a všetkými dostupnými komunikačnými kanálmi. Ale na jednu kartu možno staviť všade na svete rovnako – najlepšie predáva meno.
Koncert Australian Pink Floyd, ktorý sa uskutočnil na začiatku februára, bol v Bratislave týždeň pred začiatkom beznádejne vypredaný. Kapela od osemdesiatych rokov hráva to najlepšie z repertoáru skutočných Pink Floyd. V bratislavskej Expo Aréne a košickej Steel Aréne nechýbala ich dokonalá hudobná produkcia či svetelná a laserová šou. V druhej polovici koncertu si diváci nasadili 3D okuliare, ktoré im pomohli vidieť napríklad lietajúce prasa nad svojimi hlavami.
Hovorí sa, že je jednoduché zobrať skladby skupiny výrazného mena, za akú Pink Floyd rozhodne možno považovať, urobiť okolo nej poriadny svetelný cirkus a lízať smotanu. Lenže bez poctivého hudobného drilu by ani to nešlo. Rovnako ako by nebolo možné vypredávať koncertné haly neznámych umelcov. Meno robí svoje a na ňom stojí celý koncertný biznis.