Zástancovia gerilového marketingu tvrdia, že je tým najúčinnejším spôsobom, ako možno propagovať svoj produkt čo najvýraznejšie a za čo najmenej peňazí. Určený je najmä malým a stredným podnikateľom, ktorí vďaka nemu dokážu tromfnúť väčších hráčov a nestratiť sa na trhu. Čím väčší risk, tým väčší zisk. Ale aj tvrdší pád.
Vo februári minulého roka odštartovala americká reklamná agentúra Wieden Kennedy, známa vďaka svojej tvorbe pre značku Nike, televíznu reklamnú kampaň nového sprchového gélu značky Old Spice. Tvárou kampane sa stal bývalý americký futbalista a herec Isaiac Mustafa, ktorý v prvých sekundách reklamy nabáda ženy, aby sa naňho poriadne pozreli a následne pozreli na svojho muža. Znova naňho a späť na muža.
S poľutovaním im oznámi, že ich muž nie je on, ale pri používaní Old Spice môže aspoň voňať ako on. Spúšťa sériu rečníckych otázok o tom, čo sa ženám páči a ako by mohli pretvoriť svojich mužov na vytúžený obraz... so spomínaným sprchovým gélom. Bilbordy so sloganom „Voňaj ako chlap, chlape“, ktorý znie lepšie v angličtine ako v slovenčine, s polonahým I. Mustafom na bielom koni boli takmer všade. Kampaň mala úspech, s dopytom po produkte sa roztrhlo vrece.