Dvojica zakladateliek má s pod- nikaním bohaté skúsenosti a okrem toho, že ich ambíciou je poskytovať ženám podnikateľkám poradenstvo a inšpiráciu, tiež si vymysleli súťaž o najúspešnejšiu ženu v internetovom podnikaní. Hoci opäť to poňali svojsky, žensky – nejde im len o úspechy v biznise, ale na ženu sa pozerajú komplexne. Úspešná je podľa ich kritérií tá, ktorá má nielenže nápad pre biznis a vie ho aj zrealizovať, ale všetko to zároveň dokáže zladiť s osobným životom.
ISTEJŠIE KROKY VPRED. „Internet je svojím spôsobom výkladná skriňa podnikateľských nápadov, produktov na predaj a rôznych ďalších informácií. Mnoho lektorov marketingu a koučov poukazuje na potrebu líderstva v oblasti, ktorej sa venujete. S narastajúcou konkurenciou je to však čoraz ťažšie. Ale nemusí to tak byť. Záleží na vás, či budete tráviť viac času pozorovaním svojich pozícií v Googli a smútiť nad tým, koľko firiem vašu webovú stránku predbehlo, alebo Google jednoducho na určitý čas zavriete a budete sa venovať odpovedi na otázku, v čom je moja výnimočnosť, ktorú ponúkam iba ja,“ píše vo svojom blogu na portáli E-ženy.sk Gabriela Revická, spoluzakladateľka rovnomenného občianskeho združenia.
K podnikaniu z domu ju inšpiroval brat, vďaka ktorému počas svojej prvej materskej dovolenky začala viesť účtovníctvo viacerým malým firmám. Počas druhého tehotenstva mala sen, ako prenajímať chaty a chalupy na Slovensku. Cestovné kancelárie sa v tom čase domácimi dovolenkami zaoberali minimálne, čím vytvorili dieru na trhu, ktorú bolo možné využiť. Gabriela vedela, že to dokáže. Dnes o svojich krokoch k úspechu píše na portáli, aby kroky ostatných žien, ktoré sa rozhodli podnikať, boli istejšie. Maximum invencie a chuti sú podľa nej základným kapitálom, ktorý môže žene zmeniť život.