Aj keď sa to možno na prvý pohľad nezdá, svet je plný kreatívcov. Netreba si však predstavovať, že ide iba o tých, ktorí pracujú v reklamných agentúrach alebo sa podieľajú na tvorbe televíznych relácií. To sú možno len odvážni kreatívci alebo prefíkanci, ktorí si našli cestu k splneniu svojho sna. Existujú aj takí kreatívni ľudia, ktorí síce nápad majú, ale porozprávali o ňom ľuďom skôr, ako ho zrealizovali. Ich miesto v biznise neraz obsadil ich známy či známy známeho, ku ktorému sa pútavý nápad dostal. A on mal dostatok kapitálu na jeho realizáciu.
O nápad sa dá prísť aj inak. Ponúknuť ho tretej osobe znamená vystaviť sa možnému riziku z falšovania. Predsa len nie je priveľmi náročné prebrať hlavnú myšlienku nápadu, zaobaliť ju, pripísať si autorské práva i potenciálny zisk. Kto to zistí? Biznis je jednoducho biznis, nápady sa v ňom cenia. Preto je istejšie dať si ho čím skôr zaregistrovať alebo patentovať.
PATENTY V ZÁRODKU.