Michal Král už nie je vysokoškolákom, ktorý sa vydal tri roky po sebe do Ameriky prostredníctvom work and travel zájazdov, pracoval v reštaurácii a užíval si bezprostredný život. Dve letá v Ohiu a jedno v raji surfistov na slnečnej Floride. Utkvelo mu však v pamäti niekoľko vecí – rôznorodosť prízvukov, krásy tamojších národných parkov, cestovanie a jedna myšlienka, ktorá mu neskôr otvorila dvere do sveta internetového biznisu. Na nápad založiť portál na porovnávanie cien a kvality tovarov, aký využíval on sám počas pracovných pobytov za oceánom, si spomenul vo chvíli, keď opúšťal svoju poslednú pracovnú pozíciu.
FIRMA Z BYTU. Nikto v Michalovom okolí nemal skúsenosť s podnikaním. Preto si nebol istý, či dokáže stáť aj na inej strane biznisu ako doteraz. V hlave mu vírila otázka, či ostať zamestnancom, alebo sa stať zamestnávateľom. Nápad založiť Pricemaniu.sk, internetový portál na porovnávanie cien tovarov, ktoré poskytujú e-shopy, však považoval za jedinečnú príležitosť, ktorá sa neodmieta.
„Bola to skvelá myšlienka, ktorá mala potenciál skutočne na Slovensku uspieť. V čase, keď sa Pricemania rozbiehala, tu bolo iba niekoľko obdobných portálov, na ktorých však bolo čo zlepšovať. A zároveň prišiel boom internetových obchodov. Na trhu bola diera a mal som čo ponúknuť,“ spomína dvadsaťšesťročný M. Král. V roku 2007 svoj nápad nakoniec zrealizoval. Dnes je optimistickejší v začiatkoch, keď ešte nebolo vidieť žiadne výsledky. Pri prvotných čiastkových neúspechoch bolo preňho najťažšie nestratiť motiváciu a nadšenie.