Keď sa pred deviatimi rokmi vydal vysokoškolák Michal Král na svoju prvú cestu do Ameriky, netušil, že si prinesie viac ako len pracovné skúsenosti a odvahu do života. V zlomovom období svojho života si na ňu spomenul a predstavil Slovensku koncept, ktorý mu za oceánom šetril peniaze a uľahčoval nákupy cez internet. Portál Pricemania.sk sa za štyri roky svojej existencie prebojoval do prvej trojky slovenských portálov na porovnávanie cien internetových obchodov.
Michal Král už nie je vysokoškolákom, ktorý sa vydal tri roky po sebe do Ameriky prostredníctvom work and travel zájazdov, pracoval v reštaurácii a užíval si bezprostredný život. Dve letá v Ohiu a jedno v raji surfistov na slnečnej Floride. Utkvelo mu však v pamäti niekoľko vecí – rôznorodosť prízvukov, krásy tamojších národných parkov, cestovanie a jedna myšlienka, ktorá mu neskôr otvorila dvere do sveta internetového biznisu. Na nápad založiť portál na porovnávanie cien a kvality tovarov, aký využíval on sám počas pracovných pobytov za oceánom, si spomenul vo chvíli, keď opúšťal svoju poslednú pracovnú pozíciu.
Firma z bytu