Za každou úspešnou značkou je tím ľudí. Nad nimi bdejú marketingoví manažéri, ktorí musia byť so značkou zžití najviac. Majú čosi z tvorivosti kreatívcov aj logiky stratégov. Profit ich prácu priblížil cez príbehy piatich ľudí, ktorí stoja za piatimi úspešnými značkami – každá komunikuje svoju hodnotu inak a každý z oslovených pristupuje k svojej práci odlišne.
Niektorí si o nich myslia, že sú iba prekladačmi reklamných konceptov, ktoré prichádzajú zo zahraničnej materskej spoločnosti. V niektorých prípadoch je táto myšlienka skutočne pravdivá a marketingoví riaditelia majú na reklamných konceptoch podiel iba v pečiatke na ich písomnej forme, ktorou potvrdzujú prijatie. Na druhej strane si ich však iní mýlia s kreatívcami. Občas aj tento názor platí, pretože na to, aby reklamné agentúry vedeli, akú reklamu majú vytvoriť, potrebujú vedieť, čo vlastne značka chce povedať. A pre niektorých neplatí ani jeden z týchto názorov. Kde je teda skutočná pravda o marketingových riaditeľoch? V každej firme je ukrytá niekde inde.
Buď mini...