Klamárov možno nájsť všade a svet biznisu nie je výnimka. Rozdiel je v tom, že neodhalenie klamstva v ňom môže stáť viac ako inde. Ani nezáleží na tom, či sa snažíte uzavrieť obchodnú zmluvu, vybrať vhodného lídra alebo zamestnať nového človeka. Reč tela má svoje opodstatnenie aj v biznise. Veď kto by nechcel vedieť, čo má jeho partner za lubom?
Pracovný pohovor prebiehal podľa očakávaní. Potenciálny kandidát bol pre prácu ako stvorený, pokým neprišla reč na sociálne siete. Napriek tomu, že o stratégiách, ktoré sa dajú využiť pri propagácii firmy cez Facebook, vedel veľa, pri zmienke o nevhodných správach a obrázkoch na profiloch reagoval zvláštne. Niekoľkokrát si prešiel rukou po stehne, čo v zamestnávateľovi vzbudilo pochybnosť. Nedôveru nedal najavo, kandidátovi poďakoval a vyprevadil ho z dverí. Otázka, prečo ho zmienka o nevhodných informáciách na Facebooku rozhodila, mu však stále vírila v hlave. Rozhodol sa, že si jeho profil na sociálnej sieti pre istotu overí. Veľmi reprezentatívny teda nebol.
Telo prehovorilo