Piatok, 18. jún, 2021 | Meniny má VratislavKrížovkyKrížovky

Kde je kríza tam je zábava

Vo viacerých firmách takmer vymizli vianočné večierky. Nahradili ich kick-off mítingy

Firmy využívajú eventy ako jeden z nástrojov budovania imidžu značky. Na trhu sa však objavila nová premenná, ktorá premiešala karty. Tak ako všetko ostatné, kríza postihla aj zábavu. A zatiaľ čo zamestnanci niektorých firiem prišli kvôli škrtom o vianočné večierky, obchodných partnerov sa to až tak veľmi netýka. Veď predsa tam, kde sú dobré vzťahy, je aj obchod.

Eventy si za ostatné roky pripísali niekoľko plusových bodov. Firmy pochopili, že pre ich obchod a značku majú špecifickú pridanú hodnotu. Splnili sa tak prognózy zástupcov agentúr, ktorí už dlhší čas tvrdili, že firemné podujatia pomáhajú pozitívne budovať imidž spoločnosti. Obchodná spoločnosť si nimi vytvorí priestor na obchodné dialógy, ale tiež utuží vzťahy medzi zamestnancami. Prípadne im vyjadrí vďaku. „Ľudia si nepamätajú presný program eventu, ale pamätajú si emóciu, ktorá sa s ním spájala,“ hovorí Lukáš Jesenský, spolumajiteľ eventovej agentúry Mertel. Ak je akcia pripravená kvalitne a kreatívne, hostia si pozitívny zážitok z nej naviažu na značku. A teda aj na firmu, ktorá akciu organizovala.

SkryťVypnúť reklamu

PRE ZAMESTNANCOV. Medzi večierkami a podujatiami, ktoré firmy organizujú pre obchodných partnerov či korporátnych klientov, a tými, ktoré sú určené zamestnancom, sú rozdiely. Kríza túto priepasť prehĺbila ešte o čosi viac. Zatiaľ čo tie prvé berú mnohé firmy ako samozrejmosť, tie pre vlastných ľudí vnímajú ako čosi nadštandardné, čo sa v turbulentných časoch nenosí. Inak povedané, je to náklad, ktorý treba optimalizovať.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4KMK na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4KMK na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame
  2. Zázračná škola so zelenou strechou
  3. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  4. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  5. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  6. Crème de la crème po slovensky
  7. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  8. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  9. Po Slovensku na motorke
  10. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  1. Posledné dni nešťastnej Anny Boleynovej
  2. Čo všetko je potrebné vedieť o ochrane očí počas leta
  3. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  5. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  6. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  7. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  8. Zázračná škola so zelenou strechou
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Crème de la crème po slovensky
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 27 618
  2. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 11 714
  3. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 10 682
  4. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 7 443
  5. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 7 381
  6. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 7 081
  7. Po Slovensku na motorke 6 106
  8. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 5 537
  9. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 267
  10. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť 3 926
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Podľa Szijjártóa sú slovensko-maďarské vzťahy najlepšie za posledné roky.


a 1 ďalší 2 h
Štefan Tarkovič.

Tréner predstavil základnú zostavu.


Sportnet 34m
Ilustračné foto

Situáciu pokazili aj futbalové zápasy.


20 h

Neprehliadnite tiež

Jaroslav Haščák.

Previedol svoj podiel v Pente. Súvisí to so stíhaním?


17 h
Po projekte Yosaria Plaza zostal iba skelet, ktorý domáci volajú Hirošima.

Developerský projekt vyrastie na starej Hirošime.


a 1 ďalší 21 h
Generálny riaditeľ Ahoj Marek Šupa

Nebankovka Ahoj ide do biznisu odložených platieb.


16. jún