BRATISLAVA. Svetové kaviarenské značky s príchodom na Slovensko zvyčajne otáľajú. Ide o malý trh a okolité krajiny sú z pohľadu biznisového potenciálu zaujímavejšie. Keď sa napokon rozhodnú, že sa zamerajú na Slovensko, často volia istotu - obchodné centrá, kde sa premelie veľa ľudí.
Takto sa pred tromi rokmi rozhodol aj Starbucks. Značka otvorila prvú kaviareň v bratislavskom Auparku. Už vtedy však deklarovala, že ako možnú destináciu zvažuje Staré mesto.
Šéf Costa Coffee: Starbucks nám vyšliapal cestu. Ich káva mi nechutí ČítajteMieri aj na turistov
Práve centrá miest sú pre Starbucks vo svete typické. Na Slovensku má dnes päť kaviarní v bratislavských nákupných komplexoch, nedávno otvárala prevádzku v žilinskom Auparku.
Začiatkom septembra sieť pre INDEX potvrdila, že v nasledujúcich mesiacoch otvorí prvú kaviareň aj v centre Bratislavy. Polepy so zeleno-bielym logom už prezradili, kde presne to bude.