BRATISLAVA. Svetové kaviarenské značky s príchodom na Slovensko zvyčajne otáľajú. Ide o malý trh a okolité krajiny sú z pohľadu biznisového potenciálu zaujímavejšie. Keď sa napokon rozhodnú, že sa zamerajú na Slovensko, často volia istotu - obchodné centrá, kde sa premelie veľa ľudí.
Takto sa pred tromi rokmi rozhodol aj Starbucks. Značka otvorila prvú kaviareň v bratislavskom Auparku. Už vtedy však deklarovala, že ako možnú destináciu zvažuje Staré mesto.

Mieri aj na turistov
Práve centrá miest sú pre Starbucks vo svete typické. Na Slovensku má dnes päť kaviarní v bratislavských nákupných komplexoch, nedávno otvárala prevádzku v žilinskom Auparku.
Začiatkom septembra sieť pre INDEX potvrdila, že v nasledujúcich mesiacoch otvorí prvú kaviareň aj v centre Bratislavy. Polepy so zeleno-bielym logom už prezradili, kde presne to bude.