Prišli, naliali do reklamy milióny korún a dostali sa medzi najväčšie vydavateľstvá v krajine. Takýto bol začiatok vydavateľstva TV Tip, ktoré vydávalo časopis Markíza. Svoju činnosť ukončilo pred desaťročím.
Na nevyhnutný koniec vydavateľstva s odstupom času spomínal jeho neskorší majiteľ Ján Kováčik. Dnes je známy aj ako prezident Slovenského futbalového zväzu.
Nevyhnutný koniec
Spoločnosť TV Tip vznikla v roku 1997, Kováčik sa v nej objavil až o desať rokov neskôr. V tomto období ohlásilo vydavateľstvo expanziu a akoby nabralo nový dych.
TV Tip ťahal časopis Markíza. „Ľudí zaujímal život 'celebrít' vo vtedy najväčšej komerčnej televízii, a preto mal v danom čase svoj význam. Poskytoval čitateľom, ktorí boli zároveň aj divákmi televízie Markíza, informácie o živote v zákulisí, prinášal program televízie a zaujímavosti zo sveta šoubiznisu,“ spomína pre INDEX Kováčik.