Ak si chcete pozrieť archívny článok, môžete si ho vyhľadať, alebo zobraziť podľa dátumu kedy bol publikovaný
Na internete nájdete dnes čokoľvek, len treba dobre hľadať. A ak máte chuť sa ďalej učiť... Vladimíra Bukerová, 31. jan 2014, o 12:47
Mária Candráková vymenila médiá za dvojročnú pracovnú prestávku v ÁziiJúlia Mekyňová, 30. jan 2014, o 12:35
Jeremiah Wilson má životný príbeh, ktorý by pravdepodobne bol námetom na hollywoodsky film o americkom sneDominik Orfánus, 29. jan 2014, o 13:30
V reči moderných slovanských kmeňov je Rudolf Desenský psí psychológVladimíra Bukerová, 28. jan 2014, o 19:30
Katarína Blaško Švecová novinky pre svojich fanúšikov vkladá do rýmovačiekLenka Medvecová Tinková, 28. jan 2014, o 13:00
Google kúpil spoločnosť Boston Dynamics a vstúpil tak do odvetvia výroby robotovRadovan Žuffa, 27. jan 2014, o 12:30
Ľudia sú nespokojní s výsledkami tradičných štruktúr a systémovLenka Medvecová Tinková, 25. jan 2014, o 12:52
Bezpečne nastavené stratégie sa ukazujú pre firmy z pohľadu inovatívnosti ako najnebezpečnejšieJán Uriga, 24. jan 2014, o 12:10
Nové trendy neovplyvňujú len technológie a mladých, ale aj spôsoby ako sa stravujemeAlexandra Kováčová, 23. jan 2014, o 20:50
Hip-hoperi sú zväčša rebelanti s chuťou dráždiť agresívnymi témami. Majk Spirit je v tom trochu inýPalo Hlubina, 22. jan 2014, o 20:15
Dnes firmy vysielajú svojich ľudí do iných krajín najmä preto, aby sa vracali lepšie vyzbrojení22. jan 2014, o 9:00
Keď dvaja bojujú, neznamená to, že sa bijúPalo Hlubina, 21. jan 2014, o 16:20
Hypotéky sa vyvíjajú s časom. Úver na bývanie je súčasťou života mnohých domácností na Slovensku, a tak o ňom Slováci aj premýšľajú. Pre domáce financie je hypotéka kľúčovým úverom, ktorý ovplyvňuje ďalšie výdavky…Radovan Žuffa, Jana Hvozdovičová, 21. jan 2014, o 10:47
Sú obrazy, okolo ktorých stačí prejsť raz – a nič. Neprinášajú ani dobrý, ani zlý pocit, žiadnu emóciu či aspoň informáciu. Sú ale aj obrazy, ktoré dávajú viac ako očakávania, prinútia diváka zastaviť sa nielen zo…21. jan 2014, o 10:47
Nechcem sa zabiť, len trochu zviditeľniť. A nech ma to nestojí hory-doly. Takto charakterizovala značka Renault cieľového zákazníka a zadanie posunula divízii Renault Sport. Tá zapasovala malý turbomotor do…Jozef Prosnan, 21. jan 2014, o 10:47